mandag den 11. maj 2015

De hurtige (uge 19)

Så er det endnu en gang blevet tid til at komme rundt om den forgangne uge med et par af de hurtige.
  • Vi fik lagt vores ekstra terrasse.
  • Vi har fået ordnet have.
  • Det har været mors dag og vi forkælede min mor.
  • Hovedpinen har haft fast bopæl i mit hoved. 
  • Bent og mig har hygget os med at få ordnet lidt praktisk herhjemme. 
  • Vi fik hele huset gjort rent i lørdags. 
  • Jeg har ikke fået blogget helt så meget, som jeg egentlig gerne ville.. men sådan er det bare lige pt... Helbredet kan jeg jo ikke gøre så meget ved. 

2 kommentarer:

  1. Åh, skønt med forårsklar have og terasse!

    - Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, og rigtig skønt at vi nåede at få terrassen klar inden sommeren for alvor gør sit indtog :)

      Så får vi rigtig gavn af den til sommer :)

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...