mandag den 25. maj 2015

Ugens hurtige (uge 21)

Lettere forsinket kommer her de hurtige fra sidste uge: 

  • Ugen stod i Eurovisionens navn, idet der var 2 semifinaler samt finale i det Europæiske Melodi Grand Prix.
  • Vinderen blev IKKE min favorit...
  • VI mødte langt om længe min ene onkels kæreste.
  • Vi fik handlet lidt praktiske ting ind i Jem og Fix.
  • Vi fik sat ny vandhane op i køkkenet.
  • Vi har fået givet havemøblerne den sidste gang olie. Nu mangler vi bare at få malet hegn.
  • Jeg er kommet i gang med at lave lidt kort igen. Det bliver dog ikke til så meget af gangen, da jeg ikke kan holde til det. 

2 kommentarer:

  1. Hej Søde

    Dejligt at i får nået så meget, det må være alle forårsfornemmelserne :D

    Knus <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Vi udnytter når jeg har en god dag, hvor jeg har overskud til at lave noget :) Og så udnytter vi når vejret er ok :) nu er terrassen jo i hvert fald færdig, så må vi videre i projekterne :)

      Knus <3

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...