torsdag den 21. maj 2015

Random facts

Så synes jeg det atter er tid til en gang random facts: 
  • Jeg har grønne fingre når det kommer til orkidéer. 
  • Jeg går indimellem og snakker med mig selv, når jeg er alene hjemme og der er noget jeg skal huske. 
  • Jeg elsker røget kød. 
  • Efter en periode, hvor jeg ikke har taget så mange billeder, er kameraet atter kommet flittigt i brug. Jeg tager mange billeder - af alt og ingenting :) 
  • Jeg elsker at se gamle danske film og serier. 
  • Jeg tror på spøgelser. 
  • Jeg vil gerne lære at hækle og strikke, men kan simpelthen ikke finde ud af det. 
  • Jeg elsker at gå i genbrugsbutikker og finde ting til hjemmet.  
  • Jeg er god til at bruge tid på at spille på Facebook. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...