torsdag den 28. maj 2015

Afslapning i det lille hjem

Bent er i Kolding i dag, så jeg ville da udnytte lejligheden og få blogget lidt... eller i hvert fald prøve at få blogget lidt... så må vi se, hvor meget det bliver til :) 

Jeg ligger dog lige på sofaen og ser lidt Matador :) hovedet er ikke helt i top i dag, så jeg prøver at koble lidt af og se om det hjælper... 

Jeg er bagud med at læse blogs, men det er der jo ikke noget at gøre ved... man kan jo ikke nå det hele... men jeg prøver sådan stille og roligt at indhente noget af det forsømte... 

Vi er jo også i gang med at arrangere Bents 40 års fødselsdag, så det går der også lidt tid med, men det går da fremad... der er en del, der skal være styr på, så jeg har den ene liste efter den anden liggende rundt omkring... er nødt til at have papirer liggende flere steder, ellers glemmer jeg tingene når jeg lige har dem i hovedet... 

Så er der da også udskrevet valg i Danmark... nu står de næste 3 uger på valgkamp, inden krydset skal sættes d. 18. juni... jeg ved godt, hvad jeg stemmer... Gør du??

 

2 kommentarer:

  1. Det er altså rigtig godt med sedler :D jeg glemmer virkelig tit ting!

    SvarSlet
    Svar
    1. Efter jeg fik den hjernerystelse i januar er jeg blevet virkelig glemsom, så jeg skal skrive alt ned... :)

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...