søndag den 3. maj 2015

Ugens hurtige (uge 18)

Så er det atter tid til de hurtige - nu endnu en uge er ved at være omme...
  • Har været til ENG-undersøgelse på Vejle Sygehus. 
  • Har fået ny mobil (og er glad for den selv om det hverken er en iPhone eller en Samsung)
  • Vi er kommet videre i haven.
  • Jeg har haft konstant hovedpine.
  • Bent, min mor og jeg var i Tyskland i fredags. 
  • Vi fik varme hveder i torsdags i anledning af Store Bededag. 
  • Vi har fået indrettet gæsteværelset ovenpå. 
  • VM i ishockey er startet :)
  • Jeg sover en stor del af dagen flere dage i ugen. Kan slet ikke holde mig vågen. 
  • Vi var på kirkegården i torsdags med en blomst til min farmor, som kunne have haft fødselsdag. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...