søndag den 17. maj 2015

Så er der dømt afslapning...

Selv om klokken nærmer sig 22, så er det faktisk først nu her Bent og jeg kan sidde og slappe af :) 

Vi har haft en travl dag, der startede kl. 7 i morges, da vækkeuret ringede.. jeg skulle til MR-scanning i Vejle kl. 10, så mine forældre kom herud og spiste morgenmad med os kl. 7:30... vi kørte så derefter til Vejle... 

Vi ankom til sygehuset omkring 9:30, og havde så regnet med at skulle sidde og vente, men hende, som havde tiden før mig, dukkede ikke op, så jeg kom ind ikke engang 5 minutter efter vi ankom til sygehuset.. så det var jo lækkert... 

Hun var rigtig sød hende sygeplejersken, som scannede mig.. og nu skal jeg så bare vente på jeg får svar på scanningen.. og så er der ikke planlagt andre ting lige pt, som jeg skal... skal til læge d. 3. juni, og der er pænt længe til synes jeg... er begyndt at have ret ondt i nakke og skuldre, så jeg tager smertestillende piller hver dag, så det er rigtig træls... skal så snakke med lægen om, hvad der skal ske videre plus finde ud af, hvad der skal ske med medicin.. 

I aften har vi så været til 7 års fødselsdag ved Jonas - min veninde og hendes mands søn... det var som altid super hyggeligt, og vi fik noget rigtig god mad, så det kunne ikke være bedre :) 

Nu er der så bare dømt afslapning.. kan mærke kroppen er begyndt at sige stop, så jeg må hellere lytte til den og geare lidt ned for i dag... kan ikke holde til at der sker for meget. men er bare for dårlig til at lytte til kroppen... SKAL blive bedre til det...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...