onsdag den 20. maj 2015

Eurovision Song Contest

Ja, nu er det atter så vidt at det er tid til Eurovision Song Contest (også kendt som det internationale Melodi Grand Prix).

I går blev den første af de 2 semifinaler afholdt, og det var noget af en blandet landhandel må jeg ærligt indrømme... 

Jeg har ikke været den store fan af det danske bidrag, men selvfølgelig håbede jeg da, at de ville klare sig videre til lørdagens store finale.. men således gik det altså bare ikke... de var ikke blandt de 10, som gik videre... Nogle af de sange, som i stedet gik videre, fatter jeg simpelthen ikke, hvordan kunne gå videre... 

Men nu, hvor Danmark ikke er videre, så må jeg ærligt indrømme at min favorit er Rusland.. deres bidrag var helt klart den bedste sang i går, og efter at have smuglyttet lidt til et par af de andre bidrag til den semifinale, som sendes i morgen, tror jeg at vinderen af det hele bliver Rusland. 


Men nu må vi se.. det er jo set før, at der går mere politik end fornuft i det, og så er alt jo åbent...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...