lørdag den 2. maj 2015

En hyggelig bededagsferie

Det er nu et par dage siden bloggen er blevet opdateret, men har haft den vildeste hovedpine, så har virkelig ikke magtet at blogge... men nu er der lige en ledig stund i kalenderen mens vi ser ishockey, så detkunne jeg lige udnytte....

I torsdags blev vi hentet kl. 7 om morgenen... Jeg skulle nemlig være på Vejle Sygehus kl. 8:30 til ENG-undersøgelse (nerveledningsundersøgelse)... Det gik nu fint nok, og jeg mærkede stort set intet.. ikke engang da hun satte den dims, som sender stød gennem nerverne, direkte på lillefingeren kunne jeg mærke særlig meget...  så nu må vi se, hvad undersøgelsen viser... skulle gerne høre noget i starten af næste uge.. 

Om eftermiddagen skulle Bent så på jobenteret og derefter fik vi lige rundet kirkegården, da min farmor kunne have haft fødselsdag. 

Torsdag aften kørte vi så alle (Bent, jeg, mine forældre, min bror og begge hunde) herud til os, hvor vi bestilte en familiepizza og hyggede os inden vi skule have varme hveder om aftenen... Det er jo tradition at vi skal have varme hveder, så i år var jo ingen undtagelse... 

I går kom mine forældre så herud, da min mor, Bent og jeg skulle en tur til Tyskland... Min far havde så besluttet sig for at blive herhjemme ved vovserne, så de ikke skulle være selv hjemme (han har en STOR svaghed for Bimmer og Shang, og efter hans mening, skal de helst ikke være for meget alene hjemme)... Vi fik så lige nogle timer til at gå i Tyskland og nu er depoterne atter fyldt op, så nu kan vi klare os lidt igen :) 

I dag har vi så været i haven, hvor vi nu er klar til min bror kommer og lægger terrasse næste uge.. Bent har fået gravet jord af, og jeg har fået givet det ene havemøbelsæt en sidste gang olie, så nu mangler vi bare at det andet sæt skal have olie.. men det når vi jo også nok :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...