tirsdag den 28. april 2015

Holder "fridag" i dag

Efter et par dage med godt gang i den herhjemme, tager jeg mig en velfortjent fridag i dag... ja, jeg ved godt jeg jo i bund og grund har fri hver dag, men lige i dag gider jeg ikke lave noget.. så det er fridag ment på den måde... 

Vi fik flyttet nogle reoler fra walk-innen op på gæsteværelset i går... det er jo planen, at vi skal have lavet ekstra badeværelse derude, hvor vi har walk-in i dag, så vi er stille og roligt ved at gøre klar til det... og jeg glæder mig til det bliver lavet... 

Men nu er gæsteværelset/kontoret sådan set også næsten færdigt... jeg skal lige have nogle billeder hængt op deroppe, samt et par væglamper og så er det helt færdigt.. Så skal loftet i gangen ovenpå bare lige have en gang maling og så er alt ovenpå færdigt... ja ja, bedre sent end aldrig :) 

Fik lavet lidt om på designet her på bloggen i går... fik fjernet headeren med de vinteragtige billeder... de passer ligesom ikke rigtig ind på denne årstid :) Nu er der forår på bloggen i stedet :)

I dag bruger jeg tiden på at se Pretty Little Liars, eller det vil sige, jeg ser minimalt af det og lytter til resten... må jo ikke se for meget fjernsyn (kan i øvrigt heller ikke holde til det)... det er virkelig ved at være en belastning at have det sådan her.. men der er jo ikke meget at gøre ved det, må bare være tålmodig :) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...