søndag den 12. april 2015

Der er forår i luften...

Vågnede kl. 8 ved at solens stråler havde fundet vej igennem gardinerne og ind i soveværelset (solen står lige ind på den side, hvor køkkenvinduerne og soveværelsesvinduerne fra morgen til en gang om eftermiddagen), og det nyttede ikke noget at vende mig om og prøve at sove igen, så jeg stod op 8:20... ikke at jeg føler mig frisk, for det er på ingen måde tilfældet, men oppe er jeg da :o)

I går var det jo bare super lækkert vejr, så vi var ude og gå en lang tur, og ellers brugte vi mange timer med at sidde ude på terrassen, og det var jo bare super lækkert..  

I går aftes var vi til fødselsdag nede ved min onkel.. det var rigtig hyggeligt.. mine forældre og min bror kom og hentede os og kørte os hjem igen... eller det vil sige, jeg skulle køre, for jeg kendte vejen mente min far :o)

Vi fik noget rigtig god mad og selskabet var i top, så tiden gik jo hurtigt.. vi var hjemme igen ved 22 tiden, og så sad vi og så lidt fjernsyn... eller Bent så fjernsyn og jeg prøvede at følge med ved at lytte til, hvad de sagde - fjernsyn er jo et mere eller mindre no-go for mig for tiden - så jeg lytter for det meste til, hvad de siger... 

I morgen skal jeg til  fysioterapeut (tænk at jeg har sagt ja til at blive pint på min fødselsdag).... glæder mig til at se, hvad hun siger.. jeg har haft den voldsomste hovedpine siden jeg var deroppe i tirsdags...men det havde hun også advaret om, at jeg nok skulle regne med at få...

Men så håber jeg, at Bent hygger lidt om mig i morgen når jeg nu har fødselsdag :o) Det er jeg sikker på jeg fortjener :o) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...