mandag den 20. april 2015

Ugens hurtige uge 16

Hermed de hurtige fra ugen der sluttede i går: 

  • Jeg havde fødselsdag i mandags. Havde en god dag med hygge og gode gaver. 
  • Var ved fysioterapeut i mandags og det resulterede i hovedpine resten af ugen.
  • Vi har fået rykket lidt rundt i haven, så vi er klar til at få udvidet vores terrasse. 
  • Jeg var med min mor og bror ude ved min mormor. Det var rigtig hyggeligt. 
  • Sagen ved advokaten er kommet lidt videre. Modparten har snakket med advokaten, og vi venter nu "bare" på at høre fra hans forsikring. 
  • Vi har grillet det meste af ugen. Det er jo vejr til det for tiden, så det skal da udnyttes. 
  • Bent er ovenpå igen efter hans "stunt" sidste søndag. 
  • Psykisk har jeg haft det rigtig godt den sidste uges tid. Har ikke rigtig stresset, som jeg ellers har haft tendens til pga hovedpinen og alle følger fra faldet. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...