mandag den 27. april 2015

Ugens hurtige (uge 17)

Endnu en uge er omme, og det er atter tid til ugens hurtige: 
  • Det meste af den forgangne uge er blevet brugt i haven, hvor vi har gjort klar til at udvide terrassen. 
  • Jeg var på sygehuset i torsdags og er nu indehaver af en diagnose, der hedder: eftervirkninger fra en svær hjernerystelse (kan muligvis ende med at være en varig lidelse)... 
  • Vi fik hentet fliser til vores ekstra terrasse (min lillebror var så flink at hjælpe os).
  • Vi har fået malet gæsteværelset ovenpå, så nu kan jeg rigtig få indrettet det, for nu slipper jeg for at skulle pille alt ned af væggene igen :) 
  • Hovedpinen er afsindig for tiden - intet hjælper på den. 
  • Læge på sygehuset sagde jeg skal sørge for minimum at sove 8 timer hver dag, og hvis jeg kun sover 4 timer om natten så skal resten indhentes i løbet af dagen... ikke det nemmeste at leve efter, men jeg må gøre mit bedste. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...