lørdag den 11. april 2015

Godmorgen

Ligger inde inder dynen endnu... har ikke været den mest aktive blogger denne uge - det ved jeg godt... men har simpelthen haft sådan hovedpine, siden jeg var ved fysioterapeut i tirsdags, så jeg har ikke kunne holde til ret meget hverken telefon eller computer... læsning og fjernsyn er stort set forbudt for mig st beskæftige mig med, så det er godt vejret har været så godt, at vi har kunne komme i gang i haven :-)

Vi har fået plantet blomster i nogle af vores krukker udenfor. Derudover har vi plantet en japansk kirsebærtræ og en ny rose... vi plantede 3 roser sidste år, men den ene af dem gik ud, og det er så den vi har udskiftet nu... og haven begynder at være rigtig fin :-) vi har nogle ideer til terrassen, som vi lige skal se om vores udlejere er med på... men tror nu ikke det bliver noget problem..

Nå, vil stå op og hoppe i bad... Ha' en god lørdag allesammen :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...