tirsdag den 7. april 2015

Hverdag igen

Så er påsken slut, og i dag blev det atter hverdag... 

Synes påsken er gået alt for hurtigt... ikke at vi har haft særlig mange planer, men lidt har vi da lavet... i lørdags holdt vi min fødselsdag for familien.. vi havde kombineret det med en form for påskefrokost, og det var rigtig hyggeligt... god mad og godt selskab... så kan det jo ikke blive bedre... 

Jeg fik også nogle gode gaver... jeg fik penge, en bluse, Huset på Christianshavn boks med alle afsnit samt 2 små Christiansfeld-julestjerner med lys... man kan så også have dem hængende hele året, men om mine skal det, det vil tiden jo vise :) 

Mine forældre besluttede så at de sov herude til søndag, så det var jo kun hyggeligt... de skulle alligevel herud og spise rester i søndags, så det var jo underordnet at de sov herude... Bimmer og Shang nød bare at de var herude, da vi stod op... 

Søndag aften blev der slappet af til den store guldmedalje herhjemme... vi sad og så lidt ishockey og gik en lang tur med hundene.. det var jo skønt vejr, så vi tog hundene og så skulle vi ud og nyde foråret... 

I går var jeg så endnu en tur på sygehuset... endnu en gang skulle jeg igennem en MR-scanning... denne gang af nakken... Får svar om en lille uges tid, så det bliver spændende at se, om den viser noget. 

I morges stod jeg op sammen med Bent og tog så med ham til Kolding.. han skulle til træning, og jeg tog så hjem til min mor og fik en kop kaffe med hende og min bror... 

Tog så hjem ved middagstid da Bent var færdig, jeg skulle nemlig til fysioterapeut kl. 15, så jeg kunne lige nå hjem og få en lur inden... 

Det gik sådan set ok ved fysioterapeuten... hun mener ikke at mine symptomer stammer fra spændingshovedpine, som neurologerne ellers sagde, da jeg var i Vejle i februar. Jeg var igennem nogle forskellige undersøgelser, men hun ville ikke lave alle undersøgelser i dag, så jeg skal derop igen på mandag. Hun mente dog at det med ret stor sikkerhed er en hjernerystelse, som ikke "helbreder" sig helt planmæssigt... så chancen for at det giver varige mén er absolut til stede mener hun... 

Så det tegner til det bliver en lang  og sej proces... men nu må vi se, hvad det ender med... 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...