fredag den 3. april 2015

En skøn forårsdag

Hvor har vejret da bare været lækkert i dag... vågnede allerede ved 7 tiden, men Bent mente ikke jeg skulle stå op (han lå med armen om mig, og ville ikke flytte den)... blev så liggende under dynen til omkring ved 8 tiden, hvor jeg så tog mig sammen til at stå op...

Fik så ordnet et par ting herhjemme, inden Bent stod op... mine forældre ringede så og meddelte, at de var på vej ud til os med kalk og gødning til græsplænen... så nu er vores græsplæne klar :)

Har så brugt størstedelen af dagen på forberedelser til i morgen, hvor vi skal holde min fødselsdag... der er ganske vist 10 dage endnu til jeg har fødselsdag, men vi holder det altså i morgen...

Vi skal have det store kolde og lune bord - præcis som vi plejer, så der har været nok at se til.. vi er dog også næsten færdige med alt det, vi kan lave i forvejen, så der er ikke vildt meget der skal laves imorgen...

Lige nu sidder vi og slapper af.. om lidt skal der tændes op i grillen, og så skal vi grille for første gang i år... det er så hyggeligt :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...