fredag den 24. april 2015

Det er ikke bare mig...

I går var jeg på neurologisk afdeling på Vejle Sygehus, og det var en noget anden besked jeg fik, i forhold til den jeg fik tilbage i februar, da jeg var indlagt deroppe... 

Efter min indlæggelse i februar, brokkede jeg mig jo over, at lægerne havde skrevet i min journal at det "blot" var spændingshovedpine, og så havde de i samme ombæring udeladt nogle symptomer i min journal.. Jeg fik jo så mail tilbage fra en overlæge på neurologisk afdeling, hvor han skrev, at han var enig i sygeplejerskens diagnose og at han også mente det var spændingshovedpine, som ville gå væk ved fysioterapi samt at tiden ville forbedre det.. 

I går var jeg så til videre neurologisk udredning, og den læge der undersøgte mig mente helt sikkert, at der IKKE var tale om spændingshovedpine (det har fysioterapeuten jo sådan set også sagt hun ikke mente), men derimod at det er eftervirkninger fra en svær hjernerystelse... og sådan noget kan man ikke helbrede... det skal gå i sig selv, hvis det altså overhovedet går væk... der er stor chance for at det aldrig forsvinder... jeg skal så også have lavet en MR-scanning af selve hjernen, samt jeg skal igennem en nerveledningsundersøgelse pga det med at min højre hånd sover så meget... Lægen mener det tyder på at jeg har klemt en nerve i armen da jeg faldt, og at den også skal bruge tid til at hele... 

Det var så meget information, at jeg gik helt kold oven i hovedet i går... var så træt, da vi kørte hjem fra sygehuset... faldt så også i søvn på sofaen mens Bent lavede mad.. 

Bent og min bor fik så også  hentet sten til vores nye terrasse i går... det er ikke helt samme sten, som der ligger på den gamle del af terrassen, men vi adskiller terrasserne, så det kommer til at se hamrende godt ud... nu skal vi så bare vente på det bliver vejr til at lave terrasse... og så er vi godt kørende :) 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...