mandag den 27. april 2015

Sidste dage i april

Fatter simpelthen ikke hvor tiden bliver af... vi har allerede snart 1. maj, hvilket vil sige sommeren rykker tættere og tættere på, men det er ikke fordi vejret som sådan bærer synderlig meget præg af det lige for tiden... 

Altså selvfølgelig har vi da haft nogle dage med godt vejr, men hvad sker der så lige for at der var nattefrost i nat.. altså hallo, jeg har altså plantet blomster udenfor, og de skal altså ikke ødelægges af nattefrost... 

Men bortset fra det, så går det fremad med projekt større terrasse... vi har lavet et bed hele vejen rundt om hvor terrassenn skal gå, og der har vi så gravet super8 sten ned for at markere hvor "skellet" er... og det ser faktisk ret godt ud, hvis jeg selv skal sige det.. vi mangler nu bare lige at grave nogle enkelte sten ned, og så er vi helt klar til at min lillebror kan hjælpe os med at lægge den nye terrasse... og det bliver så godt :) 

I går fik vi malet gæsteværelset/kontoret, så nu er det også færdigt og klar til at jeg kan indrette det 100%... altså jeg havde jo godt nok indrettet det i forvejen, men jeg ville ikke gøre det helt præcist, som jeg godt kunne tænke mig, da jeg vidste vi skulle have malet deroppe, så jeg gad ikke lave for meget "spildt" arbejde :) men nu er det klar til indretning :) 

Jeg ved godt, at vi har gang i et par større eller mindre projekter her i huset, og nogle vil måske mene det er for meget, når vi nu "kun"  lejer det.. men vi har altså ingen planer om at flytte sådan de første mange år, så derfor vil vi gerne lave lidt ved det.. og udlejerne betaler materialerne, så det er kun arbejdstimer vi selv ofrer på det... og det gør jo ingenting at vi laver noget, som kommer os selv til gode :) 

Bent har været på kursus i dag, og jeg har været ved fysioterapeut... muligvis skal jeg kun af sted én gang mere... hende fysioterapeuten tror nemlig det er begrænset hvad hun mere kan gøre, for jeg reagerer ikke positivt på behandlingen... Det skyldes det simple faktum at de ikke rigtig kan gøre noget ved en hjernerystelse.. men det var jo i første omgang også spændingshovedpine, jeg blev henvist med, og det har det jo så vist sig at jeg ikke har... så indtil videre skal jeg derop på mandag, og så må vi se derefter... 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...