onsdag den 15. april 2015

Et år ældre...

Kan jo nok ikke en gang sige, at det er den trykkende alder, som har gjort jeg sov det meste af dagen i går.. for mange mener at ældre mennesker ikke sover så meget som de unge... 

Nej, det skyldes nok i langt større grad den forværrede hovedpine... fysioterapeuten trykkede blidt forskellige steder i mandags, og det har givet mig mere kraftig hovedpine og kvalme i en grad, som jeg sjældent har oplevet... var oppe på fuld dosis smertestillende piller i går - desværre dog uden nogen videre virkning... skal til fysioterapeut igen på mandag, og der skal vi så snakke om, hvordan behandlingen har virket i mandags... 

I mandags havde jeg jo fødselsdag, så da jeg havde været ved fysioterapeut, havde Bent været ved bageren efter rundstykker og dækket et flot morgenbord :) det var rigtig sødt - havde jeg ikke regnet med når han stadig var hårdt medtaget efter søndagens sygehustur. 

Vi var så også lige hjemme ved mine forældre og aflevere bil mandag formiddag, for vi havde haft deres bil med hjemme siden søndag, hvis det nu blev aktuelt, at Bent skulle af sted igen.. 

Mandag aften kom mine forældre og min bror så herud og spise og få boller, varm kakao og lagkage.. det var da rigtig fødselsdagshygge :) 

Om aftenen var jeg bare helt færdig, da klokken var omkring 22:15, så der faldt jeg i søvn på sofaen...det havde været en hård weekend, så jeg trængte bare til at slappe af... Hvilket jeg jo så havde regnet med, jeg kunne gøre i går... det gjorde jeg jo så også til en hvis grad.... 

I dag er Bent til psykologi i Kolding, så jeg har fået besked på at slappe af herhjemme.. og hvis det så er ensbetydende med, at jeg skal sove indtil han kommer hjem, så er det det jeg skal mener han... 

Lige nu sidder jeg dog og nyder en kop kaffe og et rundstykke :) men kan da ikke udelukke, at jeg lige skal have mig en lur senere... har rendt og kastet op det meste af natten, så det er ikke blevet til overvældende meget søvn.. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...