fredag den 22. maj 2015

2. og sidste Eurovision Semifinale

I går aftes stod den på 2. og sidste semifinale til Eurovision Song Contest. Og præcis som i den første, som blev sendt tirsdag, så var der godt nok mange sange, jeg overhovedet ikke ville forbinde med hvad jeg betragter som Melodi Grand Prix. 

Jeg havde ingen af sangene hørt på forhånd, så jeg dannede først indtryk og favoritter undervejs i showet...

På forhånd var Sverige jo udnævnt som en af showets absolutte favoritter til at tage sejren hjem på lørdag, og sangen er da absolut også god. 


En af de andre sange, som faktisk overraskede mig var den norske.. jeg er meget til de stille ballader, så denne gik jo rent ind. Den er så også videre til på lørdag.


Jeg synes nu stadig det er lidt ærgeligt, at Danmark røg ud... men sådan er det jo - det er en konkurrence, og der er både vindere og tabere. 

Må nu stadig indrømme, at den russiske sang er og bliver min favorit. Så nu må vi se, hvordan den klarer sig. Ét er i hvert tilfælde helt 100% sikkert, og det er at fjernsynet i morgen aften er stillet ind på DR1 og så står den på Eurovision Song Contest.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...