søndag den 12. marts 2017

Ugens hurtige (uge 10)

Så er det atter søndag, og dermed atter tid til de hurtige fra den forgangne uge:
  • Vi har været i gang med lidt forskelligt praktisk herhjemme (primært Bent, men jeg har hjulpet, hvor jeg nu kunne).
  • Vi var endnu en gang til scanning og se vidunderet. Vi så og hørte hjertet slå, og mor her var solgt og rørt til tårer.
  • Foråret har så småt indtaget Vamdrup, og det er jo skønt.
  • Har fået 2 gange akupunktur denne uge, og det har virkelig hjulpet mig, jeg har det meget bedre end tidligere.
  • Jeg har denne uge været rigtig god til at mærke efter, hvornår min krop har haft brug for at slappe af, og rettet mig derefter (store sager).
  • Har været med min mor på mor-barn bazar. Det var nu meget hyggeligt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...