søndag den 12. marts 2017

Duften af forår

I går morges, da jeg vågnede og lukkede hundene ud, var der det lækreste solskin udenfor, og allerede der, kunne jeg mærke at der var betydelig mere energi til stede, end der har været længe - sådan en graviditet kan tære noget så grusomt på energien, skulle jeg hilse og sige.

Jeg åbnede et par vinduer i stuen og fik ryddet lidt op... Bent sov endnu, og Bimmer og Shang lagde sig hurtigt til rette i soveværelset igen, da de havde været ude, så det var jo lidt begrænset, hvor meget jeg som sådan kunne ordne...

Men da Bent stod op skete der ting og sager på matriklen.. vi fik skiftet sengetøj, sat vasketøj over, støvsuget og ryddet lidt op i haven (visne blade og skidt, som naboen smider ind gennem hækken blev samlet sammen og smidt ud).

Bent pudsede vinduer forleden,  så der er sket meget herhjemme de sidste par dage... da vi nåede hen omkring kl. 14:30 ville Bent ud og gå, men jeg kunne godt mærke, at jeg havde brug for at slappe lidt af, så jeg lagde mig på sofaen og fik en lur, mens han ikke var hjemme... da han så kom tilbage igen, besluttede vi at vi lige ville en tur hen i ABC og handle, og vejret var jo godt, så vi gik en lidt længere tur...

Da vi atter landede i Nørregade var der 2 hunde, som hoppede rundt og var glade, så vi aftalte hurtigt at tage dem over bag banegården, hvor der er et område, hvor de kan løbe frit (ja, det tør vi godt, for vi har styr på dem, og de bliver ikke sluppet, hvis der er andre mennesker eller dyr derovre). Der gik vi så et kvarters tid, hvor der skulle snuses til ALT, og jeg mener virkelig ALT, men de hyggede sig og var godt trætte, da kom hjem 🐕

I går aftes havde vi besøg af vores udlejers kone og deres ene datter... det var nu meget hyggeligt ☺ vi fik indbydelse til udlejernes mellemste datters konfirmation d. 30. april, så der skal maven vises lidt frem ☺

Håber I alle har haft en rigtig god weekend indtil videre.. sidder og venter på at min mor kommer og henter mig.. vi skal nemlig til noget mor-barn bazar, og senere i dag skal vi ud til min fætter og hans kæreste og hente noget min mor har købt ved min fætters kæreste. Og så går den søndag jo også hurtigt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...