fredag den 24. marts 2017

En god besked fra sygehuset

Som I jo ved, fik jeg sidste uge foretaget en moderkagebiopsi for at undersøge, om vores lille baby var rask og uden kromosomfejl, og i sidste uge fik vi så beskeden om at han var sund og rask, og at der indenfor en uges tid ville komme svar på de yderligere dyberegående kromosomanalyser.

Det svar kom så i går, og alt ser helt perfekt ud... vores lille Silas er helt igennem perfekt, sund og rask.

Så det er jo bare skønt. Jeg passerede i går 15+0, og synes stadig det (på trods af alle de gener, der har været undervejs) er fantastisk at der vokser sådan et lille væsen inde i mig. Glæder mig til at han kommer til verden til september 💙 

2 kommentarer:

  1. Det er bare så dejligt at han er sund og rask.. Håber du snart har det lidt bedre og kan nyde din graviditet..

    Knus <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde.. håber virkelig også snart jeg er rask igen, for der er ærlig talt ikke meget ved at være gravid når der samtidig er så meget andet at slås med.

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...