søndag den 26. marts 2017

Ugens hurtige (uge 11+12)

I sidste weekend var der ikke skyggen af noget, der lignede energi, så de hurtige blev ikke lige skrevet, så jeg har valgt at skrive for 2 uger denne gang i stedet.
  • Vi var mandag d. 13. marts, grundet lettere forhøjet risikovurdering for kromosomfejl hos vores lille guldklump, på sygehuset og få lavet en moderkagebiopsi, og det gik faktisk overraskende smertefrit.
  • Vi fik svar om onsdagen efter, og vores lille babyboy har det helt fint, og er sund og rask.
  • Nu, hvor vi vidste at det er en dreng vi venter, så kunne vi rigtig komme i gang med at shoppe babytøj.
  • Torsdag d. 16., var vi ved første jordemoderbesøg og det gik jo fint nok. Der skete ikke rigtig så meget.
  • Bimmerdrengen havde fødselsdag d. 16. marts, så der fik vi vafler om aftenen.
  • Jeg begyndte også torsdag at være lidt småforkølet, men regnede ikke med, at det ville være noget, som ville vare ved  flere dage. Men jeg blev klogere.
  • I denne uge har jeg været ved læge nogle gange.
  • Jeg var så uheldig at jeg, udover influenza også blev ramt af luftvejsinfektion samt urinsvejsinfektion, så jeg måtte på en omgang antibiotika.
  • Det meste af denne uge er blevet brugt på at ligge syg på sofaen.
  • Min svigermor var herude ved os torsdag, og det er første gang i snart 3 år siden vi har set hende. Gammelt nag er glemt, og nu skal vi have det til at fungere, så hun kan være en del af sit nye barnebarns liv, når han kommer til verden.
  • Nu håber jeg bare, at sygdommen snart forsvinder fra mig, så jeg kan få et mere normalt liv igen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...