fredag den 31. marts 2017

Min søn er forkælet...

... og det endda allerede inden han overhovedet er blevet født... Mine forældre var herude i dag, og så skulle mor og jeg jo lige på genbrugsrundtur for at kigge baby-børneting - den kommende mormor går VIRKELIG højt op i det med, at hun skal være mormor.

Vi fik købt en masse tøj i forskellige størrelser samt en højstol, som kan bruges når vi sidder ude på terrassen.

Vi kørte så med dem til Kolding, fordi vi skulle en tur i Bilka og så mente min mor da lige, at hun godt kunne tage med i Bilka og kigge lidt, og det skulle hun da have lov til... der fik hun sig også fint "forvildet" ind i børnetøjsafdelingen, hvor der sørme også lige smuttede en del ned i vognen. Og jeg brokker mig overhovedet ikke, hun skal da have lov til at købe alt det hun vil, det er jo trods alt deres første barnebarn, så klart han bliver forkælet.

Som min far siger, så er der ingen chance for at Silas kommer til at rende rundt med røven bar, så længe han har den mormor ☺

I går passerede jeg 16 uger, og om 4 uger er jeg halvvejs... glæder mig, og håber absolut at den sidste halvdel af graviditeten bliver noget mere medgørlig, end de sidste måneders tid har været.

2 kommentarer:

  1. Hvor er det altså fantastisk at din Mor er så glad, det fortjener hun. Så pyt med at hun bruger lidt extra penge. Det bliver virkelig et kærlighedsbarn i får jer der. Det er jo det vigtigste..

    Krammer.. <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Hun skal have lov til at forkæle ham lige så meget, som hun har lyst til :) Det brokker jeg mig bestemt ikke over :) Og at se hendes glæde over at hun kan købe noget, er det hele værd. Og min far brokker sig da heller ikke :)

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...