fredag den 24. marts 2017

Ak ja den sygdomstid

Har nu den seneste uges tid virkelig ligget underdrejet herhjemme... det startede engang sidste uge med at jeg begyndte at have ondt i halsen og følte mig lidt sløj.

Fredag havde det så sat sig til at jeg næsten ikke stemme havde, men det gjorde nu ikke det store, for jeg havde ikke lige planer om at skulle ud og snakke et øre af folk sidste weekend alligevel.. mine forældre kom herud og spise lørdag, og der havde jeg i forvejen ligget i sengen eller på sofaen nærmest siden fredag formiddag.. havde ikke feber, men jeg var mega varm over hele kroppen.

Siden satte det sig så til en god gang influenza, som jeg jo bare ikke rigtig kunne gøre så meget ved.

Mandag morgen måtte jeg så overgive mig og ringe til lægen, og jeg fik så taget blodprøver og målt blodtryk. De ville så ringe tirsdag  middag med svar på blodprøverne, og det gjorde de så også. Det viste sig, at mit infektionstal lå på 65, hvor det normalt at det ligger på max 50. Så jeg fik en ny tid tirsdag, fordi de gerne ville prøve at pejle sig lidt mere ind på, hvorfor det lå så højt.

Jeg afleverede så en urinprøve, som gav udslag i blærebetændelse. Så jeg fik en omgang antibiotika, som jeg må tage til og med i morgen. Det har så også hjulpet, og i dag var jeg ved læge til opfølgning, og mit infektionstal er nu nede på 13.

Dog har jeg oveni influenzaen og blærebetændelsen sørme også reddet mig en omgang luftvejsinfektion. Jeg har så svært ved at trække vejret og bliver forpustet over ingenting. Det skal dog gå over af sig selv, og det kan tage alt fra et par dage til uger endnu. Altså for pokker også da. Gider virkelig ikke mere. Men må jo nok væbne mig med tålmodighed.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...