fredag den 10. marts 2017

Den mest fantastiske oplevelse

Ja ok, nu ved jeg godt, at en del af mine indlæg fremadrettet sikkert kommer til at handle om livet, der vokser inde i mig, og sådan er det altså bare - deal with it ☺

I går var vi til scanning igen, og det var jo en præcis lige så fantastisk oplevelse, som den første gang... denne gang lå baby og vinkede inde i maven, og vi fik lv til at høre hjertelyd for første gang... og det var jo simpelthen en ubeskrivelig oplevelse ☺

Jordemoderen tog sig virkelig god tid til at scanne og fortælle om hvad hun så, og det var virkelig en god oplevelse.

Terminsdatoen er nu fastsat til 14. september, og hun fortalte, at jeg skal regne med at føde mellem d. 24. august og frem til d. 26. september, hvor jeg vil blive tilbudt igangsættelse, hvis ikke baby har meldt sin ankomst inden... men det vidste jeg jo egentlig godt, men det var alligevel pænt nok af  hende at sige det ☺

I går fik vi også lige shoppet lidt mere baby halløj, ja det er altså svært at lade være, selv om vi endnu ikke kender kønnet, og nok først får det at vide næste gang til scanning ☺men man kan jo altså også finde en del kønsneutrale ting ☺


2 kommentarer:

  1. Stort tillykke og der er jo intet smukkere end at bære rundt på et lille liv:-)
    God weekend til jer.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er simpelthen så fantastisk. Havde aldrig troet, jeg skulle blive så super begejstret for at være gravid, men ja man bliver jo klogere :) Også rigtig god weekend til dig.

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...