tirsdag den 7. marts 2017

Ugens hurtige (uge 9)

Ved ikke lige hvorfor dette indlæg ikke blev udgivet i går, men så får i det da bare her i stedet.

Her er de hurtige fra sidste uge, en uge der ikke bød på alverdens spændende ting, men det kommer alligevel her:
  • Vi gik rundt i en glædesbobbel ved at kigge på scanningsbillederne af vores lille mirakel.
  • Min mor var i Odense og få kemo både torsdag og fredag. Fredag var min bror og jeg med hende, og vi udnyttede ventetiden med at kigge i Ikea (hvor jeg fik købt et babybadekar).
  • Vi rundede så også Rosengårdscenteret, hvor vi gik og kiggede en times tid uden dog at bruge nogen penge.
  • Lørdag fyldte min lillebror 30, og vi var så derhjemme til fødselsdag.
  • Søndag var vi hjemme ved mine forældre og bror og spise rester.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...