onsdag den 15. marts 2017

At være forkølet og gravid

I går aftes mens jeg lå på sofaen og i forvejen havde ondt af mig selv, begyndte en velkendt fornemmelse i halsen at brede sig... og i morges var der ingen tvivl længere - jeg er satme blevet forkølet med feber og ondt i halsen.

Jamen er det ikke herligt - eller nej det er det sgu ikke. Nu er der jo ikke ret meget, man som gravid kan gøre ved en forkølelse. Den skal nærmest bare gå i sig selv igen - ingen næsespray når mor her ikke kan trække vejret gennem næsen, max 3 kopper varme drikke (indeholdende koffein) om dagen, ingen hostesaft til at tage søløvehosten.

Så jeg har dømt mig selv lige så lidende som en mand, der er ramt af den altødelæggende mandeinfluenza. Ja ja, jeg er gravid og jeg må godt ynke lidt (ikke at jeg behøver nogen undskyldning for at ynke, men graviditeten er nu alligevel en ok undskyldning trods alt) ☺



2 kommentarer:

  1. Hvis du er rigtig tilstoppet kan du evt tage et damp bad.. Det kan virkelig løsne noget snot og få det ud..

    Jeg er selv stadig syg og magter det bare ikke mere nu..

    Kram <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Havde prøvet alverdens ting inden jeg var ved læge, og pencilin til trods synes jeg ikke rigtig der er bedring endnu. Men nu må jeg se, hvad lægen siger på fredag når jeg skal derhen igen.

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...