torsdag den 2. marts 2017

Ny scanning

Nu var jeg jo til første scanning i sidste uge, og fordi junior var meget aktiv, havde jordemoderen svært ved at måle, hvor stor babyen er, og dermed kunne hun ikke rigtig sige præcis, hvor langt jeg er henne, så jeg fik at vide, at jeg skulle til en ny scanning.

Det gjorde mig nu ikke noget, for ekstra scanning er lig med flere scanningsbilleder ☺

Har så fået tid til næste scanning torsdag i næste uge, og jeg glæder mig allerede... det er stadig en helt surrealistisk følelse at der rent faktisk vokser et andet lille menneske inde i mig ☺

Jeg har så også tid til scanning d. 20. april, og der får vi (hvis baby altså går med til det) at vide, hvilket køn h*n er ☺Jeg har hele tiden sagt, at jeg gerne vil vide, om det bliver en dreng eller en pige.. ikke fordi jeg foretrækker det ene frem for det andet, men simpelthen fordi jeg gerne vil kunne shoppe babytøj i passende farver ☺Bent har 3piger og 1 dreng i forvejen, så på den måde er oddsene for en pige jo størst, men jeg venter nu alligevel og ser, hvad jordemoderen siger ☺

2 kommentarer:

  1. Jeg er såå glad på dine vegne og glæder mig virkelig til at følge med i jeres rejse. Glæder mig også til at høre om det er en lille pige eller dreng. Forstår godt i gerne vil vide det.. Det bliver fantastisk..

    Sender en masse kærlig energi til din mavse..

    Knus <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Kom helt væk fra at svare <3

      Ja, jeg glæder mig til vi kommer så langt, at vi kan få kønnet at vide. Indtil videre glæder jeg mig bare til næste scanning i morgen :)

      Knus <3

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...