tirsdag den 7. marts 2017

En dag med afslapning

Jeg havde sat vækkeuret til kl. 8:15 i morges, fordi jeg skulle op og ringe... skulle have været til Kolding for at høre om noget aktivering i dag, men det var jeg nødt til at aflyse, fordi jeg skulle til akupunktur, og jeg kan jo altså ikke være 2 steder på én gang...

Men nåede aldrig så langt som til at mit vækkeur skulle ringe, for Bents telefon ringede kl. 7:40 (fandens til tidspunkt at ringe på), men han lod den ringe, da han ikke kendte nummeret (det viste sig at være en eller anden fra København, men Bent aner ikke, hvem det er, så han undlod at ringe tilbage). Når jeg alligevel var vågen, kunne jeg lige så godt vente oppe til kl. 8 og så få ringet.

Da jeg havde ringet, begyndte jeg at få hovedpine, så jeg lagde mig ind igen. Satte for en sikkerheds skyld vækkeuret, for at være sikker på at jeg kom hen til lægen kl. 11:45.  Da jeg vågnede og gik på toilet, var der en smule blod på papiret, og så begyndte panikken... jeg oplevede det samme, da jeg var omkring 5 uger henne, så jeg var ikke helt så bekymret som første gang, men ville alligevel lige vende den med sygeplejersken henne ved lægen, når jeg alligevel skulle derhen.

Hun er så sød hende sygeplejersken er så sød, og hun mente bestemt eller ikke der var grund til bekymring denne gang, så længe der ikke kom store mængder blod, og det gjorde der jo overhovedet ikke, så det beroligede mig alligevel. Hun mener det er pga sarte slimhinder og så kombineret med, at jeg har hostet meget de sidste par dage. Nu skal jeg jo også til scanning på torsdag, så jeg satser på det er væk til den tid, hvilket det sikkert også er, da der ikke har været noget hele eftermiddagen. Men hun mente, at jeg skulle holde mig lidt i ro de næste par dage frem til scanningen, så det må jeg jo hellere.
I dag har jeg rundet 13+0 ifølge de sygehusets beregninger, så det kan være jeg bliver sat et par dage frem på torsdag, hvis altså jordemoderen kan komme til at måle junior denne gang. Og man kan godt begynde at se, at jeg er gravid, og min mave ikke bare er fed pga mad ☺

Jeg er også (som langt de fleste andre gravide) begyndt automatisk at sidde med hænderne på maven, hvis jeg sidder og ser fjernsyn eller vi bare sidder og snakker. Det er så hyggeligt ☺



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...