mandag den 11. januar 2016

Så går det fremad

Fik i dag mail fra min advokat med et skema, som Tryg havde sendt til hende. Et skema som jeg skulle udfylde og returnere, og så kan de vurdere, hvad jeg skal have i erstatning.

Så det fik jeg udfyldt i en hulens fart, og så fik jeg smidt det i postkassen igen i dag,  så advokaten har det i morgen. Så vil hun kigge det igennem og sende det til Tryg. Så nu går det bestemt den rigtige vej. Nu er der så forhåbentlig ikke så meget ventetid tilbage... *krydser fingre*

2 kommentarer:

  1. Godt nytår!
    Og håber du får en god erstatning :-)
    Godt du fik udfyldt papirerne i en fart, det ville jeg også gøre.
    Jeg skal selv søge erstatning pga. noget medicin jeg fik, der har ødelagt mine knogler.
    Ønsker dig en dejlig weekend :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak, også godt nytår og god weekend til dig :)

      Ja, det er bare med at få ordnet alle ting og returneret det hurtigst muligt.. jeg skulle i hvert fald ikke være skyld i at sagen trækker længere ud end højst nødvendigt.

      Lyder da ikke godt med det medicin, håber du får noget ud af det :)

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...