søndag den 3. januar 2016

Ugens hurtige (uge 53)

Vi er nu kommet ind i et nyt år, så jeg vil selvfølgelig lige komme med den sidste omgang af de hurtige fra den sidste uge af 2015... Jeg regner med, at jeg også her i den nye år vil fortsætte med at komme med de hurtige og opdatere om den forgangne uge hver søndag...

Men her er i hvert fald en hurtig opsummering af den forgangne uge: 
  • Vi gjorde klar til at holde nytårsaften. 
  • Vi lånte vores udlejers ene bil (igen) og kunne derfor komme til Tyskland og hente alt inden nytårsaften, samt komme derned en tur ekstra med min mor. 
  • Vi holdt nytårsaften herhjemme med mine forældre og bror. Det var en rigtig hyggelig aften. 
  • Vi har været ude og køre med hundene og lufte dem steder, de ikke har været i lang tid. 
  • Vi har fået taget julepynten væk, så nu er julen ovre for denne gang.
  • År 2016 er i gang . nye udfordringer venter. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...