lørdag den 9. januar 2016

Sneen smelter (kæmpe optur)

Efter jeg faldt sidste år, har jeg virkelig mange traumer over at skulle ud og gå i sneen, selv om det bare lige er over på den anden side af vejen til Fakta og handle... 

Så det var bestemt ikke efter mit hoved, at der kom sne i går... men heldigvis har det tøet det meste af dagen i dag, og det regner igen nu her, så det går den rigtige vej mod at blive snefri igen :) 

Vi har et par hektiske uger foran os de næste par uger, så sneen må venligst gerne holde sig væk... ej, vi har vores udlejeres bil igen nu her, så det er skønt nok at vi ikke er så afhængige af at skulle ud og fryse for at tage de offentlige transportmidler... 

Nå, vil sætte computeren fra mig igen... sidder og ser NFL, og skal tidligt op i morgen, for vi skal til fødselsdag ved min veninde... det er heldigvis her i Vamdrup, så vi kan nøjes med at stå op en times tid før vi skal være derhenne :) 

Håber I har haft en god weekend indtil videre :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...