søndag den 31. januar 2016

En aktiv søndag

Det er længe siden, vi har lavet så meget som i dag... Vågnede allerede ved 8 tiden i morges og lukkede hundene ud i haven.. Da de kom ind kravlede jeg ind under dynen og faldt hen igen... vågnede så ved 9 tiden og stod så op og gik ned til bageren efter rundstykker...

Da Bent og jeg så havde spist morgenmad gik vi i gang med at lave farserede porrer til fryseren... det gik der så lige lidt tid med... fik så også ryddet godt og grundigt op inde i walk-innen, så der røg lige en sæk tøj på genbrugen... Min mor kom så lige ud midt i det hele, og så skulle vi lige en tur i ABC og handle...

Da hun så var kørt til Kolding igen, lavede vi nogle frikadeller til fryseren...

Så vi har fået ordnet rigtig meget dagen igennem... så lige nu sidder vi og slapper af (og det er velfortjent synes jeg) :) I morgen tidlig går turen mod Kolding og træningscenteret... I morgen eftermiddag får vi besøg af en Stofa tekniker, fordi vi har haft rigtig mange problemer med et par kanaler de sidste par ugers tid, så nu sender de en tekniker ud for at se, om han kan finde fejlen... ham jeg snakkede med i dag, mente at det er kablerne, som går ind i huset, der skal skiftes, men det kigger de på i morgen... Så må vi se om det er deri fejlen ligger :)

Håber I alle har haft en rigtig god weekend :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...