torsdag den 28. januar 2016

En af de nætter

Har en rigtig træls nat i nat... har den vildeste hovedpine, og kan ikke sove, for hver gang, jeg ligger mig ned føles det som om hovedet skal springe... sådan har jeg haft det de sidste par nætter nu...

Har taget et par piller for snart 3 timer siden, men der har ikke været nogen virkning endnu, så det kommer der nok heller ikke... så jeg har sat mig ind i sofaen og sidder nu og ser "Huset på Christianshavn"... det er god tidsfordriv, når jeg ikke kan falde i søvn...

Kan godt mærke, at de sidste par dage har været udfordrende for mig... men jeg klarer den nu nok... det plejer jeg da :)

Sidder og lytter til en snorkende mand samt 2 snorkende hunde... ak ja, hvem der bare kunne sove....

2 kommentarer:

  1. Puuuh lyder som en hård nat!
    Når mit hoved er sådan tager jeg to panodiler og 2 iprener, for ellers virker det slet slet ikke ved mig :/

    SvarSlet
    Svar
    1. Har haft det sådan det meste af ugen nu, og ingen smertestillende piller hjælper... det er snart ikke til at holde ud længere :(

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...