fredag den 15. januar 2016

Allerede fredag

Det er fredag i dag, og jeg skulle egentlig have været med Bent ind i træningscenteret, men har de sidste par dage kastet voldsomt meget op, og sov derfor af samme årsag ikke særlig meget i nat, så jeg har taget en dag hjemme på sofaen.... 

Er meget svimmel i dag, så da Bent tog af sted tog jeg min dyne ind på sofaen, og har nu tilbragt et par timer i selskab med beboerne i Huset på Christianshavn :) Og så venter jeg på min bedre halvdel kommer hjem, så vi kan holde weekend... 

Det irriterer mig lidt, at jeg ikke kom ind og træne i dag, men der er jo bare ikke noget at gøre ved det... helbredet kan man ikke altid stå tilbage for... 

I går fik jeg besked om, at alt er sendt til forsikringen, så nu kan jeg bare vente at høre mere... fik besked i går om, at hende min advokat er fratrådt sin stilling, så jeg har fået en ny, men hun virker nu også rigtig flink og dygtig (snakkede i telefon med hende i går), så det går nok... Er rigtig glad for, at det nu ser ud som om at hele sagen nærmer sig en afslutning.. 

Weekenden skal bruges på afslapning herhjemme... synes jeg vi trænger til... I næste uge får vi travlt nok, der er en del aftaler i kalenderen, så det må være fortjent at lade batterierne op inden :) 

Håber I får en god weekend :) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...