torsdag den 21. januar 2016

Jeg er her endnu

Ved godt jeg ikke har været så aktiv på bloggen her i det nye år, men helbredet har været sådan lidt - ja - op og ned, og den seneste uges tid har jeg ligget på langs med sindssygt meget kvalme, så der er ikke sket særlig meget i mit liv... 

I går var jeg så på Vejle Sygehus til en ENG/EMG undersøgelse (en ny nerveledningsundersøgelse), og det var sådan lidt en blandet oplevelse... selve undersøgelsen har jeg jo været igennem før, men ham lægen, der var der i går, var efter min mening ikke sit arbejde bevendt... 

Han virkede som om, at han bare var interesseret i at afslutte mig hurtigst muligt, da jeg jo har været deroppe tidligere.. og han hørte ikke rigtig på, hvad jeg sagde - heller ikke når jeg sagde jeg fik ondt af de ting, som jeg skulle gøre... 

Så nu glæder jeg mig til, at jeg skal have svar ved reumatologen d. 10. februar. Synes snart det må være nok med al det sygehus renderi... men jeg skal jo gøre det, når det vedrører en erstatningssag... så må man jo ligesom tage det sure med det søde... 

 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...