mandag den 4. januar 2016

Det er hverdag igen

I går aftes skulle vækkeuret sættes for første gang siden 21. december... og jeg kan godt love jer, at jeg var langt væk i drømmeland, da det ringede... Men op kom vi da, og af sted til Kolding, hvor Bent skulle træne, og jeg jo som bekendt er med, for at opretholde retten til kontanthjælp.. 

Vi kørte dog hjem igen ved 10:15 tiden, da Bent skulle til læge kl. 10:45... fik så lige støvsuget inden jeg faldt i søvn... 

Trætheden er virkelig altoverdøvende for mig for tiden... er lige træt, uanset om jeg sover 3 eller 10 timer om natten... det er virkelig en belastning, men jeg kan bare intet gøre ved det... 

I eftermiddags ringede reumatologen så også lige... jeg skulle jo høre fra ham, når han havde fået svar på alle tidligere undersøgelser, scanninger osv, for at finde ud af, hvad der skal ske videre med mig... og jeg skal til endnu en nerveledningsundersøgelse, så den får jeg så tid til på et tidspunkt.. Der er efterhånden heller ikke ret mange dele af min krop, der ikke er undersøgt... Men hvad gør man ikke for måske at kunne få hjælp til at slippe for de her smerter... 

Synes virkelig den kulde, som pt huserer i Danmark er helt vild... altså det må gerne være koldt, men så kunne der godt være noget sne samtidig... det andet her er jo ikke til at holde ud... man skal jo have alt vinterhalløjet fundet frem, bare for lige at smutte over og handle.. Men så er det altid noget jeg har mine to puttebamser, som hellere end gerne putter med deres mor på sofaen :) 

Håber I alle er kommet godt i gang efter juleferien :) 



2 kommentarer:

  1. Ja, det er helt vildt så koldt det er udenfor fortiden... Håber du på trods af kulden, er kommet godt ind i det nye år ;)

    - https://shitithoughtaboutyouagain.wordpress.com/

    SvarSlet
    Svar
    1. Jo tak :) Ja, det var godt handskerne og huen ikke var gemt alt for langt væk :)

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...