lørdag den 16. januar 2016

Rigtig søndagsstemning på en lørdag

Jeg blev noget chokeret, da jeg vågnede i dag... har haft det dårligt nogle dage nu, og har derfor også haft store problemer med at sove, men det har jeg så indhentet noget af det i nat/formiddag... Vågnede lige kort ved 8 tiden, hvor jeg lige lukkede hundene ud, og så kravlede vi ind under dynen igen... Næste gang jeg vågnede, var klokken næsten 12:30, og jeg var lettere forvirret, for jeg er jo ikke vant til at sove SÅ længe... 

Men jeg kom da op og fik noget at spise... efter jeg begyndte min sundere livsstil, SKAL jeg have noget at spise om morgenen, ellers får jeg det dårligt... men jeg fik da min ostemad og en kop kaffe, og så kunne jeg så stille starte op med nogle af de ting, jeg havde planlagt i dag... fik bagt franskbrød, skiftet sengetøj og sat en vask over, og så var jeg faktisk træt igen... men fik så lige en stykke rugbrød og et par ostehaps, og så måtte jeg overgive mig og hoppe ind under dynen igen... var svimmel og kastede op, så Bent mente det var af sted... fik så et par timer på øjet, og da Bent kaldte på mig, var det for at sige, at der var mad... elsker når jeg kan stå op, og der så er mad.. 

I aften har den stået på håndbold, håndbold og nfl... Der er jo EM i herrehåndbold, og vi ser alle de kampe, vi kan komme til... og slutspillet er i gang i nfl, så det skal vi jo selvfølgelig også se... 

Vi nåede da også lige ud og gå med hundene mellem Danmarks kamp i håndbold og den første nfl kamp, og man kan godt mærke, det er ved at være koldt skal jeg lige hilse og sige... men vi kom da ud og gå en god tur, og da vi kom hjem havde vi nogle æbleskiver i fryseren, som vi varmede :) Og skal lige sige, de smager ikke dårligere i januar, end de gjorde i december... Æbleskiver kan man sagtens spise selv i januar :) 

I  morgen har jeg ikke rigtig nogle planer for, hvad der skal ske.. udover at der skal støvsuges... og så måske skal der spilles lidt World of warcraft... Aktiverede min konto forleden, så nu må vi se, hvor meget jeg får spillet :) 

Håber I alle har en rigtig god weekend :) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...