tirsdag den 26. januar 2016

En hård dag for psyken

I går var jeg med Bent ved psykolog, og jeg skal ærligt indrømme, at det var lidt hårdt for mig... ikke så meget det at være med Bent, men at han (altså psykologen) begyndte at spørge ind til mig og min angst... og det satte sine spor (kunne jeg mærke, da jeg kom hjem)...

Efterfølgende var jeg så inde og snakke med min kontaktperson på Job og Aktiv... har fået ny kontaktperson, og jeg ved ærlig talt ikke helt, hvad jeg skal synes om hende... Altså, hun skal da sikkert nok være dygtig nok, men hun er lidt for frembusende i forhold til, hvad jeg kan håndtere... men hun får da selvfølgelig en chance, og så må jeg jo snakke med min sagsbehandler om, hvorvidt jeg skal forlænges eller ej... har en måneds tid endnu inden mine første 3 måneder udløber, og så må jeg tage den til den tid....

Da vi kom hjem fra Kolding i går, gik jeg hjem og lagde mig under dynen... psyken kom virelig på en prøve i går, så jeg kunne ikke rigtig finde ro resten af dagen... sov heller ikke specielt godt i nat, så jeg har været glad for at have en dag herhjemme for mig selv i dag, da Bent var inde og træne..

Jeg skulle have været på sygehuset i dag, men de ringede i går og rykkede tiden til næste uge, fordi der var kommet noget akut i vejen... lidt irriterende, men der er jo ikke rigtig så meget at gøre ved det, så må jeg jo bare vente...

I morgen skal Bent starte i arbejdsprøvning oppe i hallen, hvor vi træner... han skal indtil videre være der 2 timer hver onsdag, men med mulighed for at komme op eller ned i tid, alt efter hvad han kan holde til... Så det skal nok blive godt :)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...