fredag den 22. januar 2016

Ikke mere sygehus i denne uge

Var på sygehuset igen i dag for at få tjekket en knude, jeg har i højre lår... de mener det er en ganske harmløs fedtknude, men den skal alligevel fjernes på tirsdag, fordi den irriterer mig... Så på onsdag skal jeg indfinde mig på Dagklinikken på Kolding Sygehus kl. 14, hvor den skal fjernes i lokalbedøvelse... ikke noget jeg glæder mig til, men glæder mig til den er væk, og ikke kan genere mig længere... 

I onsdags var jeg jo i Vejle og få en nerveledningsundersøgelse, og siden da har jeg bøvlet helt ekstremt med min lillefinger på højre hånd... jeg føler hele tiden, at jeg kan mærke strømmen løber igennem hånden, og det er seriøst pisse belastende... Sidste gang oplevede jeg overhovedet ikke noget som det, og min far, som har været igennem sådan en undersøgelse mange gange, har heller aldrig haft det sådan efterfølgende... så jeg måtte ringe til afdelingen på Vejle Sygehus i går eftermiddags for at høre, hvad jeg skulle gøre... hende sygeplejesken, jeg snakkede med, sagde at det var noget de oplevede meget sjældent, og at de ikke rigtig har noget, de kan gøre ved det... Jeg skulle bare se tiden an, og hvis det blev ved weekenden over, så skal jeg ringe igen næste uge... 

Jeg skal jo ned til reumatologen d. 10. februar og have svar på undersøgelsen, men i går eftermiddags ringede reumatologen så til mig... jeg var lige i Fakta, og mobilen lå herhjemme i stuen, så jeg fik ikke taget den, og de havde lukket i dag, så nu kan jeg gå hele weekenden og spekulere på, hvad han ville mig... det er ikke godt for mine tanker, kan jeg godt mærke.. men jeg kan jo hverken gøre fra eller til nu.. må vente til på mandag og ringe derned i telefontiden... 

I  morgen kommer mine forældre herud og spiser... det skal nok blive hyggeligt :) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...