tirsdag den 2. februar 2016

Nervøsiteten har meldt sig

Så er det i morgen, jeg skal på sygehuset og have fjernet en knude i låret... skal være deroppe kl. 14:30, så der skal lige fordrives et par timer herhjemme inden jeg skal med toget til Kolding... men jeg glæder mig nu alligevel også til at den er væk, så jeg ikke skal bøvle med den længere...

I dag har jeg været alene hjemme, mens Bent var i Kolding... så jeg fik lige lavet et par småting, så jeg ikke skal spekulere på det i morgen... for jeg skal holde mig i ro de første par dage, mente ham lægen på sygehuset... Så det må jeg jo hellere overholde... så ingen træningscenter til mig før måske sidst i næste uge...

Nu er der heller ikke mere end en uges tid før jeg atter skal til reumatolog.. glæder mig... ikke mindst til at høre, hvad der skal ske... for selv om alle undersøgelser ser fine ud, men får ikke mindre ondt, så reumatologen vil ikke bare opgive mig...




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...