tirsdag den 16. februar 2016

Forårsstemning i luften

De sidste 2 dage har solen skinnet, og det har bare været skønt... selvfølgelig har det været en anelse køligt, men der har alligevel været en skøn forårsstemning i luften..

Vi har været aktive herhjemme, og fået ryddet en del op... dermed mener jeg også smidt en del ud.. Normalt plejer jeg at være god til at gemme ting, for HVIS jeg nu får brug for dem... men de sidste par år har jeg smidt en hulens masse ud, og der er ved at være styr på rodet herhjemme nu...

Bimmer er en rigtig ude-hund, så han nyder virkelig, når solen skinner, for så kan han jo rigtig få lov til at være ude... altså jeg er ikke typen, der lader døren stå åben når det er møgkoldt udenfor - der sætter jeg altså grænsen... Men de her dage har han altså fået "sin vilje" :)

I går lavede vi flæskesteg til aftensmad... det smager altså bare godt, så det er jo fint, at vi har til 2 dage, når vi laver det... vi havde så valgt, at lave hjemmelavet agurkesalat til, og det gør det jo bestemt ikke mindre godt :) så jeg glæder mig igen i aften til at få noget at spise...

Tror jeg er ved at redde mig en gang influenza... har frosset hele natten og i morges vågnede jeg op med begyndende feber og havde helt røde kinder... tog mig så et godt langt varmt bad i eftermiddag, men det har ikke hjulpet synderlig meget... min næse er stoppet, så næsesprayen er fundet frem - og så står aftenen ellers på hygge på sofaen med min dyne :) ja ja, man må godt, når man er syg :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...