lørdag den 6. februar 2016

Weekenden er her

Ja, jeg har en sygeperiode fra aktiveringen på 14 dage, så jeg har jo sådan set fri hver dag de næste knap 2 uger, men derfor har jeg alligevel glædet mig til weekenden...

I onsdags var jeg jo på sygehuset for at få fjernet 2 knuder i højre lår, og det gik egentlig meget smertefrit... fik indgrebet foretaget i lokalbedøvelse, og det værste var nu at blive stukket, da det skulle bedøves... men jeg klarede det..

Det blødte rimelig meget, så efter indgrebet skulle jeg sidde i hvilerummet næsten 1 time under overvågning, før de udskrev mig igen.. ringede så efter min bror, som havde lovet at køre mig hjem...

Kan godt mærke det klør helt vildt, og at det til tider stikker, der hvor jeg er blevet syet.. vi skiftede plastrene på det i går, fordi det havde blødt igennem, og det ser faktisk ret pænt ud.. Jeg skal til læge og have trådene ud d. 22. februar, så der er lige et par uger endnu, hvor jeg ikke må ret meget..





Men som om det ikke var nok, nej så vrikkede jeg om på min fod i går herhjemme, så jeg render rundt med en kæmpe fod (den højre), der mest af alt tyder på at være forstuvet.. og så har jeg på en eller anden måde (spørg mig ikke, hvordan for jeg ANER det seriøst ikke) fået et kæmpe blåt mærke på venstre skulder, balle og baglår... Så jeg ligner seriøst en, der har været i slagsmål...

Denne weekend skal bare bruges på AFSLAPNING i stor stil.. jeg kan heller ikke lave det vilde... på søndag/mandag nat kommer den længe ventede Super Bowl (finalen i NFL sæsonen), og eftersom jeg jo ikke skal op mandag morgen og i træningscenter, så har jeg da planlagt at skulle se den... det er et af mine yndlingshold, der står der som den ene part, så det er jo ikke dårligt :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...