søndag den 14. februar 2016

Valentins Dag

I dag er det d. 14. februar - Valentins Dag.... Det er først indenfor de senere år, Bent og jeg som sådan har fejret den dag...

Sidste år gik Valentins Dag med vagtlægebesøg og indlæggelse på Vejle Sygehus, så i år havde vi bare planer om en stille og rolig dag herhjemme, hvor vi bare skulle hygge os...

Jeg vågnede ved 7:30 tiden i morges, fordi hundene ville ud, så da de var kommet ind igen, gik jeg til bageren efter rundstykker, og så gik jeg hjem under dynen igen...

Da jeg stod op havde Bent dækket bord og så satte vi os og hyggede os med levende lys på bordet...

Resten af dagen har bare stået på hygge, hygge og mere hygge... og nu sidder jeg inde i min seng og ser Prinsesse eller ej 2 - og er godt træt efter en helt perfekt dag...

Bent havde også købt et par haver til mig.... jeg fik en rigtig sød blomst og en elektrisk fodfil, hvilket jeg har ønsket mig i længe... så det var bare en perfekt dag <3

Håber I alle har haft en god weekend, og en god Valentins Dag, hvad enten i har fejret den på den ene eller den anden måde.... eller I måske slet ikke har fejret den overhovedet... her får I et billede af min blomst fra mit livs kærlighed:


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...