mandag den 8. februar 2016

Random facts

Nu er det ved at være noget tid siden jeg sidst lavede sådan et indlæg, så her kommer lige nogle random facts om mig... måske noget du ikke vidste i forvejen..
  • Når jeg er lidt trist, sidder jeg meget og hører The Kelly Family eller Westlife.
  • Jeg er stor fan af Fast and furious filmene.
  • Når jeg hører sangen "The Rose" sidder jeg altid og græder.
  • Jeg er enormt sentimental og kan græde over selv den mindste ting i fjernsynet.
  • Jeg synes det er SÅ træls når folk siger "jeg har en blog på Facebook"... Nej du har ikke en blog, men en SIDE på facebook..
  • Jeg kan bedre lide den amerikanske nationalsang end den danske (sorry to say)
  • Jeg kommer til at gå med briller resten af livet.
  • Jeg har et ønske om at opleve en Super Bowl live (selv om det koster...)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...