onsdag den 24. februar 2016

Så nogenlunde på benene igen

Ja, i mandags var jeg ved læge og få fjernet tråde, og da jeg kom hjem gik det helt galt... begyndte at kaste voldsomt op, rystede og var så svimmel, at jeg ikke kunne stå på benene...

Bent beordrede mig så ind i seng, hvor jeg faldt i søvn... men kun indtil je skulle kaste op igen... havde det virkelig virkelig dårligt...

Det resulterede så også i, at jeg fra mandag morgen kl. 7:45 og indtil tirsdag kl. 10:30 MAX var vågen 3-4 timer..

Jeg hader virkelig at være syg... er ikke typen, der gider ligge og lave ingenting for længe ad gangen, men det hjalp selvfølgelig lidt på det, at jeg kunne sove så meget...det er langt fra altid jeg kan det, og så bliver dagene altså lange...

I går brugte jeg stort set hele dagen på at prøve at komme ovenpå igen... og det gik så nogenlunde indtil jeg begyndte at kaste op i går aftes igen... men heldigvis var det kun en kort overgang, og det var stoppet inden jeg gik i seng...

Vågnede så til gengæld allerede kl. 5 i morges og der kunne jeg IKKE sove længere... men mon ikke også nok min krop har fået nok søvn de seneste par dage :)

Og inden nogen måske begynder at tænke - SÅ NEJ, jeg er IKKE gravid... hvis det så bare havde været det, så havde det været til at leve med...


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...