lørdag den 29. december 2012

Året der gik

Nu er år 2012 snart ved at være slut, så jeg vil da lige komme med et "Året der gik indlæg"...

Januar: Vi blev forlovet nytårsaften, så meget af januar gik med at snakke om konfirmation og bryllup.

Februar: Planlægning af konfirmationen kørte på højeste blus... Vi fandt ud af at festen skulle holdes i telt hjemme i mine forældres have, så vi kunne for alvor komme videre med planlægning.

Marts: Vi fandt ud af hvilken dato vi ville giftes, og så gik det ellers derudaf med at udfylde papirer osv.

April: Jeg fyldte 30 d. 13. april, og vi holdt stille og rolig fødselsdag... Sidst i April var min mor, Jes og mig i Viborg og hente min brudekjole...

Maj: Jes blev konfirmeret d. 4. maj - en stor dag for os alle (inkl. bedsteforældre, oldeforældre osv). festen gik godt, og alle roste mit store arbejde med at planlægge og mine kreative evner. Dagen efter konfirmationen måtte vi endelig afsløre, at vi skulle giftes d. 11. august.

Juni: I Juni fik vi sendt indbydelser ud til brylluppet. Vi fik ordnet alt med kirke, og bestilt maden.

Juli: Juli stod i bryllupsplanlægningens tegn.. alt det sidste skulle falde på plads, vi fik ordnet bordkort, sang, musik osv.

August: August var måneden hvor vi blev gift... Det var uden tvivl den største dag i vores liv, og festen gik bare så godt. Jeg havde virkelig set frem til den dag, og den blev helt som forventet. Nogle dage efter tog vi på bryllupsrejse til Skiveren Camping, og det var simpelthen skønt at være afsted kun os to. Vi nød dagene som mand og kone, og kunne ikke have haft bedre bryllupsrejse.

September: Tror ikke rigtig der skete det vilde i september... Vi havde en arbejdsweekend hjemme ved mine forældre... Der skulle males, så da de var sendt på forlænget campingweekend, tog Bent, Jes og mig hjem og ordnede det hele :)

Oktober: Både Bent og Jes havde fødselsdag i Oktober, så der holdt vi to gange fødselsdag... ikke noget vildt, men de skulle da fejres...

November: En stille og  rolig måned, hvor vi fik fejret mine forældres bryllupsdag, alt julepynten kom frem og vi begyndte at julehygge... Var til julemesse i Arena Syd her i Vamdrup...

December: Julen kom forbi (big surprise)... Svigerfar var ovre ved os på weekend... Bent og mig var i Kolding Storcenter og møde Joey Moe og få autograf og undertegnede blev fotograferet med ham... Vi var til Stig Rossen julekoncert... Og så holdt vi den hyggeligste juleaften, vi kunne forestille os...

Nu venter vi bare på det bliver nytårsaften, så et af de mest begivenhedsrige år i vores liv kan slutte..

Håber I alle får en god nytårsaften, og kommer helskindede ind i 2013. På gensyn i blogverden i 2013.

Nu er der kun tilbage at sige: Godt Nytår til alle læsere...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...