søndag den 6. januar 2013

Jeg i live

Der er liv i den gamle krop endnu... *ss*

Har tusind ting at tænke på og sørge for for tiden, så har ikke lige haft så meget "blog"tid.... men nu måtte jeg hellere give lyd fra mig...

Håber I alle kom godt ind i det nye år... vi var hjemme ved mine forældre og havde en rigtig hyggelig nytårsaften.... vi så Dronningens nytårstale, fik god mad, kiggede fyrværkeri og hyggede os max hele aftenen igennem... Det tog ihvertfald hårdt på mig... er stadig træt efter både julen og nytåret... selv om jeg ikke fik for meget at drikke eller noget i den stil... men hva, sådan er det jo nok at blive gammel (ingen kommentarer).. griner

Nu har de jo truet med at der snart kommer sne igen... håber jeg satme ikke da... nu nyder jeg at det andet sne endelig er forsvundet, så det må gerne holde sig væk...

Nå, jeg vil komme lidt videre med dagens gøremål... 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...