torsdag den 24. januar 2013

Busy woman

Har haft enormt travlt den senere tid, så har ikke rigtig lige fået blogget.. men nu var der lige lidt "fri-tid", så måtte hellere lige melde mig...

Vil ikke lige fortælle så meget endnu, om hvad det er jeg render og laver.. eller rettere vi, for manden er med i det... men når alt er i orden, så skal jeg nok fortælle det...

Var til barnedåb i søndags... totalt hyggeligt... der er nu ikke noget så skønt som små børn... (ja ved godt jeg ikke selv har nogen, og at der selvfølgelig kan følge meget arbejde med sådan en lille størrelse... men bla bla bla).....

Er der nogen der har set håndbold?? Herhjemme er vi jo helt bidte af sport, så vi ser det selvfølgelig... ingen tvivl der... Håber godt nok at Danmarks drenge nakker de skide kroatere så vi går i finalen.... De har en reel chance, men om de så kan udnytte den, det må vi se imorgen eller hvornår det nu er de skal spille :)

Må hellere lige komme lidt videre med mine gøremål... kan ske jeg vender tilbage senere på dagen:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...